معلم یار نسخه 1.4

نرم افزاری جامع برای مدیریت فرایند آموزشی و تربیتی کلاس درس طراحی شده برای سیستم عامل اندروید. از این به بعد همه جا دفتر ثبت قرایند آموزشی را همراه خود داشته باشید.

بیشتر
image01

ثبت برنامه هقتگی

شما می توانید برنامه هفتگی خود را وارد کنید و سپس به تعداد دانش آموزان پرینت بگیرید این پرینت در کارت SD ذخیره می شود.همچنین برنامه به صورت اتوماتیک کتاب را برای شما جهت تدریس بودجه بندی خواهد کرد.

بیشتر
image01

مدیریت امتحانات

نرم افزار معلم یار از دو سیستم ارزشیابی توصیفی و کمی - تلفیقی پشتیبانی می کند.به را حتی می توانید نتایج آزمون ها را در آن وارد کنید سپس محتوایی معنا دار از عملکرد یکایک دانش آموزان و کل کلاس مشاهده کنید.

Read more
image01

نمودار های گرافیکی

نرم افزار معلم یار نمودارهای گرافیکی زیبایی جهت ارزیابی عملکرد دانش آموزان در درس خاص - کل دروس و به تفکیک ماه به ماه ارائه میدهد شما می توانید این نمودار ها را در دستگاه اندرویدی خود ذخیره کنید.

Read more
image01

سیستم ارسال پیامک و ایمیل

نرم افزار معلم یار این امکان را به شما می دهد تا نتایج آزمون ها و غیبتها و عملکرد ها را از طریق پیامک در اختیار اولیا قرار دهید. و همچنین با یک حساب Gmail ساده سیستم میلینگ نرم افزار را فعال کنید و به راحتی از طریق ایمیل داده ای را به همه ی اولیا ارسال کنید.

Read more
image01

مدیریت جلسات اولیا

نرم افزار معلم یار این امکان را به شما می دهد تا جلسات اولیا را مدیریت کنید و همچنین صدور دعوت نامه و ارسال آن از طریق ایمیل یا پیامک به دانش آموزانی که جهت گیرنده انتخاب شده اند و همچنین ذخیره ی دعوت نامه ها در کارت SD دستگاه جهت چاپ با پرینتر.

Read more
image01

ارسال تکلیف و نمونه سوال و فایل

ارسال تکالیف و نمونه سوال و پیک و فایل در قالب PDF و WORD و تصویر و فایل فشرده به دانش آموزان در ایام تعطیلات که به آنها دسترسی ندارید همچنین امکان اطلاع رسانی به اولیا از طریق پیامک

image01

صدور کارنامه

نرم افزار معلم یار این امکان را به شما می دهد تا با انتخاب بازه ای از سال تحصیلی یک کارنامه جامع از امتحانات - مسائل تربیتی - غیبت ها - حضور اولیا و ... ( البته پارامتر ها قابل انتخاب است ) صادر گردد این کارنامه را می توان جهت چاپ در کارت SD ذخیره کرد و هم می توان برای اولیا ایمیل کرد.

Read more
image01

پشتیبان گیری

نرم افزار معلم یار این امکان را به شما می دهد تا با گرفتن یک نسخه ی پشتیبان از همه ی داده ها دیگر نگران از دست دادن داده ها با خراب شدن دستگاه یا هر اتفاق دیگر نباشید شما به راحتی می توانید با وارد کردن نسخه ی پشتیبا نرم افزار را به حالت مورد نظرتان برگردانید.

Read more
image01

خرید از کافه بازار

از طریق کارت اعتباری بانکی متصل به طرح شتاب می توانید آن را از مارکت ایرانی کافه بازار تهیه کنید.

Read more
image01
بسم الله الرّحمن الرّحیم   اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
 

من یک معلم هستم و علاوه بر این در زمینه برنامه نویسی موبایل و وب سایت و طراحی نیز فعالیت می کنم .این فضا ایجاد کردم تا با کاربران نرم افزار هایم ارتباط داشته باشم و هم در حوزه تعلیم و تربیت بنویسم.

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ق.ظ

نسخه ی 1.4 منتشر شد.هم اکنون در کافه بازار

نیازی به حذف نسخه های قبلی نیست نسخه 1.4 را روی نسخه های قبلی نصب کنید به محض نصب تغییرات اعمال می شود.ارتقا برا کاربرانی که نسخه های قبل را خریداری کرده اند رایگان می باشد.

1- بهینه سازی رابطه ی کاربری

2- امکان درج تصویر دانش آموز

3- اضافه شدن بخش مدیریت گروه های کلاسی

4 – امکان ثبت پروژه های گروهی همراه با مستندات

5 – رفع مشکلات گزارش شده

6 – امکان ورود لیست دانش آموزان از طریق فایل اکسل

7 – خروجی اکسل امتحانات هم به صورت خاص هم به صورت کلی

8 – خروجی کل غیبت ها در قالب فایل اکسل

9 – خروجی کل مراجعات اولیا در قالب فایل اکسل

10 خروجی توصیف عملکرد و شایستگی های عمومی در قالب فایل اکسل

11- امکان خروجی گرفتن لیست مستمر و پایانی نوبت اول و دوم و هربازه ی زمانی دیگر در قالب فایل اکسل که می توانید آن را با ویرایش کردن ( نمره ای می خواهید اضافه کنید یا کم کنید ) به معاونت آموزشی تحویل دهید. مخصوص دبیران محترم متوسطه

12 –  اضافه شدن بخشی تحت عنوان برنامه های امروز

13 – مدیریت و ثبت پرسش و پاسخ های گروهی

14 – اضافه شدن بخش سوالات متداول ( که ابهامات عمده ی کاربران در آن پاسخ داده شده است )

16 – امکان ذخیره ی کل گراف ها و نمودار ها در گالری

17 – اضافه شدن مشاهده لیست نمرات در بخش امتحانات

18 – اضافه شدن بخشی برای بررسی غایبین تاریخ خاص ( یعنی تاریخی رو تعیین می کنید نرم افزار مشخص می کند که در آن روز غایب داشته اید یا نه )

20 – تماس با اولیا از داخل برنامه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۳
شمع سوزان
  چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ


تهیه وتنظیم :

صفیه رفعتی – ناحیه یک تبریز

مقدمه

تربیت انسانهای متفکر و خلاق روش خاص خود را می طلبد . قالبها و چهارچوبهای گذشته هرگز نمی توانند چنین بستر و موقعیتی را فراهم سازند .در بسیاری از نظامهای آموزشی به دلیل گسترش و توسعه سریع مدارس ، و به کارگیری نیروهای اجرایی غیر متخصص عاداتی نامطلوب بر فرایند تدریس حاکم شده است ، مخصوصا آن دسته از عادتهای غلطی که جانشین همفکری ، تعامل و مشارکت فراگیران در کلاس درس شده اند و هر گونه آزادی اندیشه ، تعامل و نوآوری را از آنان گرفته اند و به جای استفاده از روشهای جدید تدریس ، بر اجرای روشهای سنتی پافشاری می کنند.

بنابراین ،یکی از ضروری ترین تحولات در نظامهای آموزشی ، تحول در نگرش و روش تدریس معلمان و مدیران اجرایی نظام آموزشی است . برای دستیابی به چنین تحولی معلمان باید دانش و بینشی صحیح از نظریه ها و راهبردهای مختلف آموزشی داشته باشند .

در این مقاله سعی شده است که مطالب بازبان و ساده بیان گردد تا بتواند اندک سهمی در افزایش معلومات خوانندگان به وجود آورد  .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۷
شمع سوزان
  چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ق.ظ


زندگی خوب چیست ؟

جامعه خوب کدام است ؟

دانش مطلوب چیست ؟ پاسخ به این پرسش ها ،نحوه عمل برنامه ریز و معلم را تعیین می کند .

3)فلسفه روی جنبه های اساسی برنامه درسی تأثیر می گذارد .تایلر کاربرد نظریات فلسفی در برنامه ریزی درسی را جهت تدوین اهداف آموزشی مورد تأکید قرار می دهد و معتقد است که فلسفه تعلیم و تربیت برای تطلیف یا بیان دقیق هدف های تربیتی به کار گرفته می شود (شریعتمداری ،1378). پیترز در زمینه نقش فلسفه تربیت در تعیین اهداف برنامه درسی ،می نویسد: «فلسفه تعلیم و تربیت می تواند ،به دنبال طراحی ماهیت و روابط متقابل هدف های عینی باشد و از این رو می تواند نشان دهد که کدام نوع انتخاب ضرورت دارد پس آن چه در برنامه  درسی به آن نیازمندیم درک ساختار یا الگوی روابط حاکم بر هدف های عینی مورد نظر است »(پیترز ،1975).

4)فلسفه تعلیم و تربیت در باره ارزش تدریس ،یادگیری موضوعات اولویت دار و ارزشمندی هر موضوع بحث می کند . به گفته توماس هاپکینز «فلسفه تعلیم و تربیت در هر تصمیم گیری مهم که در مورد برنامه درسی و آموزش در گذشته به عمل آمده و در آینده اتخاذ خواهد شد ،دخالت داشته و دارد . گودلد خاطر شنان می کند که فلسفه «تعلیم و تربیت نقطه شروع طراحی برنامه درسی و پایه تصمیمات بعدی است .همچنین سوتو ،از فلسفه تعلیم و تربیت به عنوان عنصر اساسی در تعیین اهداف دقیق آموزشی نام می برد (شریعتمداری ،1378: 16).

5)برنامه ریزی درسی مسائلی چون ؛ شناخت فراگیر ،برنامه درسی ،روش های تدریس ،رابطه معلم و شاگرد ،اهداف ،عناوین محتوا و دروس را مورد بحث و بررسی قرار می دهد . فلسفه های تعلیم و تربیت درباره هر کدام ار موارد یاد شده دیدگاهای خاص دارند که به برنامه ریز یا معلم کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه تری اتخاذ نماید . آنچه یک معلم در فرایند تربیت یا فرایند یاددهی –یادگیری به عنوان فعالیت های کلاسی انجام می دهد به طور مستقم با مسائل نظری فلسفی برخاسته از حیطه های سه گانه معرفت شناسی ،هستی شناسی و ارزش شناسی نیستند ،بلکه علاوه بر آن ها شامل مسائل دیگری نیز می شود که خاستگاه های مختلفی دارند . اما باید در نظر داشت که بدون توسل به مسائل کلی فلسفی نمی توانیم تبیین درستی از سیاست ها و خط مشی های تربیتی داشته باشیم یا سیاست ها و هدف های موجود را مورد ارزشیابی و نقد قرار دهیم و در نهایت ،برای فرایند تربیت هدف و روش انتخاب کنیم .

6)فلسفه تربیت پرسیدن پرسش هایی است برای رسیدن به راه رسم تربیت درست ،منسجم ،پیوسته و هماهنگ و جلوگیری از تضاد و تناقض در نظر و عمل مربیان و متخصصان تربیتی . پرسش هایی نظیر ؛ماهیت زندگی خوب که قصد تربیت نیل بدان است چیست ؟آیا تربیت امری ضروری است اگر تربیت یک جریان اجتماعی است ماهیت جامعه چیست ؟ماهیت معرفت چیست ؟و سؤال های دیگر (ابراهیم زاده ،1388).

اسمیت ،استانلی و شورس بر نقش فلسفه تعلیم و تربیت در برنامه درسی اشاره کرده معتقدند که در مواقع زیر ، با فلسفه تعلیم و تربیت ،سروکار داریم؛

1.اهداف تربیتی تنظیم و حقیقتاً درست دانسته می شوند .

2.محتوا انتخاب و سازماندهی می شود .

3.اقدامات پایه ای و فعالیت ها تنظیم می گردد .

دیوئی فلسفه تعلیم و تربیت را تئوری«عمومی تعلیم و تربیت »می داند . به نظر او اگر تعلیم و تربیت ،فرایند ایجاد گرایش های بنیادی ،عقلانی و عاطفی نسبت به طبیعت و همنوعان بدانیم در این صورت حتی می توانیم فلسفه را به عنوان «نظریه عمومی تعلیم و تربیت »تعریف کنیم . بنابراین فلسفه تعلیم و تربیت نه تنها نقطه شروع بلکه پایه و اساس همه فعالیت های برنامه درسی است .

آموزش و پرورش انسان گرایانه از آموزشی حمایت می کند که «رشد مفهوم از خود»و «رشد فردی احساسات »را در دانش آموزان ،تقویت و تشویق کند . در این الگوها انتظارات به نحوی تدوین می شود که تمام دانش آموزان بتوانند به آن دست یابند و معلمان باید دانش آموزان را به کشف عقاید به صورت آزادانه ،طرح پرسش های باز و ایجاد احساسی خوب و مثبت درباره تجربیات یادگیری شان تشویق کنند(مایرز و مایرز، 1990).

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۴
شمع سوزان
  چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ق.ظ

گروه حماسه و جهاد دفاع پرس - مونا معصومی: کسانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و یا خاطرات و وقایع آن دوران را مطالعه می کنند، قطعا نام شهید «مرتضی زارع» برایشان آشناست. با شنیدن نام شهید به یاد گردان لوطی‌ها می‌افتیم. گردانی که در کنار بی‌نظمی‌هایش یکی از بهترین گردان‌های خط شکن بود.

مرتضی در توصیف این گردان به حاج کاظم نجفی رستگار گفت: «بسیجی از مسجد به جبهه آوردن هنر نیست، از کوچه و خیابان بسیجی به جبهه آوردن هنر است.» و او این هنر را داشت. شهید زارع در اوج جنگ شجاعانه به کمک مردم لبنان شتافت. همچنین پیشنهاد تشکیل یک گردان ویژه که به گردان شهادت معروف است را به شهید همت داد.

در ادامه «اکبر باقری دولابی» در گفت‌وگو با دفاع پرس، رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر 10 حضرت سیدالشهدا(ع)، دوست و همرزم شهید دلاوری‌های او را در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل را شرح می‌دهد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۸
شمع سوزان
  دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ب.ظ


اهمیت خواب شبانه برای دانش آموزان

امروزه اکثر خانواده ها در زندگی شهری و حتی متاسفانه در روستا ها شب ها تا دیر وقت بیدار هستند و به طبع کودکان نیز بیدارند و این امر به گونه ای در خانواده جا افتاده است که تبدیل به یک قانون خانوادگی شده است از طرف دیگر این خانواده ها اگر اجباری نباشد مثل رفتن بچه ها به مدرسه یا رفتن به سر کار تا نزدیکی های ظهر افراد خواب هستند .

خسته اند ، والدین میزان تحملش پایین است و دائما سر افراد در محل کار یا خانواده داد می زند .خانواده کسل است ، افراد در این خانواده عمدتا یبوست دارند.در اوایل صبح اضطراب دارند دچار رفلاکس هستند و .....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۲
شمع سوزان
  دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام اساتید و معلمان گرامی

با گسترش هرچه بیشتر فناوری اطلاعات در سالیان اخیر و ظرفیت ژرف آن در ارائه خدمات و گسترش روز افزون دستگاه های هوشمند همراه برآن شدم تا قدمی در راه خدمت رسانی به معلمین و مدرسین بردارم و نرم افزار معلم یار را طراحی و اجرا کردم.

نرم افزار معلم یار چیست ؟

نرم افزار معلم یار یک اپلیکیشن اندرویدی است که می توان تمام فرایند های آموزشی و تربیتی کلاس های درس را در آن ثبت کرد و سپس نرم افزار محتوای معنادار و همچنین خدمات ارتباطی با اولیا را در بستر اینترنت و شبکه های تلفن همراه ارائه می نماید.
جامعه ی هدف این نرم افزار آموزگاران ، دبیران ، اساتید مراکز عالی ، مدرسین مراکز آموزشی و دانش آموزان می باشد.

از جمله اطلاعاتی که می توان در نرم افزار ثبت کرد :

1) قابلیت پشتیبان گیری

فرض کنید به هردلیلی نرم افزار پاک شد،نگران از دست دادن اطلاعات نباشید. نرم افزار این امکان را می دهد که از همه ی داده ها پشتیبان تهیه کنید و در این گونه حوادث با وارد کردن نسخه ی پشتیبان به راحتی نرم افزار را به حالت دلخواهتان برگردانید.

این نسخه های پشتیبان گرفته شده در کارت حافظه ذخیره می شوند و به طور معمول با حذف نرم افزار هم پاک نمی شوند مگر اینکه خود کاربر به صورت دستی از فایل منیجر برای اینکار استفاده کنید.نرم افزار به محض نصب فایل های پشتیبان موجود در دستگاه را شناسایی می کند.

2) پشتیبانی از آخرین روش های رسمی ارزشیابی کشور

نرم افزار از روش های ارزشیابی توصیفی ( خیلی خوب ،خوب ،قابل قبول ،نیاز به تلاش بیشتر ) و کمی و تلفیقی پشتیبانی می کند.

3) ثبت عملکرد و فعالیت دانش آموزان / دانشجویان همراه با مستندات

مدرس می تواند فعالت ها و عملکرد دانش آموز را ثبت نماید .اگر مستندات تصویری هم موجود است می تواند آن را ثبت نماید.برای مثال یکی از دانش آموزان کاردستی ساخته است می توانید توضیحات آنرا ثبت نمایید سپس چند عکس توسط دوربین دستگاه بیندازید و به عنوان مستندات فعالیت در نرم افزار ثبت کنید این مستندات می تواند از گالری هم انتخاب شوند.

4) ثبت امتحانات

می توانید امتحانات کلاسی را در نرم افزار ثبت کنید آنها را ویرایش کنید نرم افزار میانگین کل کلاس در آن امتحان را به شما میدهد همچنین نمودار دایره ای زیبایی بر اساس فراوانی از امتحان ارائه می دهد تا تفسیر امتحان را بر عهده ی خود مدرس بگذارد.و این عمل را برای او تسهیل کند.
و هچنین میانگین کل کلاس در کل امتحانات  یک ماده ی درسی و همچنین نمودار دایره ای مربوط به آن را به شما ارائه می دهد تا ببینید بچه ها در کدام دروس خوبند و در کدام دروس مشکل دارند تا برای آن درس برنامه ریزی کنید .

5 ) صدور و ارسال دعوتنامه حضور درجلسه برای اولیا

کافی است فقط موضوع جلسه ،زمان و محل برگزاری جلسه و سایر نکات مربوط به جلسه را وارد کنید سپس دانش آموزان گیرنده دعوتنامه را تایین کنید و سپس با کلیک بر روی یک دکمه نرم افزار به تعداد دانش آموزان انتخابی دعوتنامه می سازد و سپس  شما انتخاب می کنید که دعوتنامه ها جهت چاپ در دستگاه ذخیره بشوند یا برای اولیا ایمیل شوند یا برای اولیا پیامک شوند یا هرسه اینها صورت بگیرد.

6 ) صدور گزارش تحصیلی ( کارنامه )

دانش آموزانی که می خواهید برایشان کارنامه صادر کنید را انتخاب کنید .بازه زمانی گزارش را تعیین کنید برای مثال از مهر تا آذر ،سپس مشخص کنید که چه سرفصل هایی می خواهید جهت گزارش گیری بررسی شوند ( نظیر امتحانات ،شایستگی های عمومی ، غیبت ها ، حضور اولیا و ... ) سپس تایین کنید که می خواهید کارنامه ها را به اولیا ایمیل کنید یا جهت چاپ روی دستگاه اندروید ذخیره شوند یا هر دو عمل اتفاق بیفتد سپس با تایید شما عمل گزارش گیری صورت می گیرد.

7) ارائه نمودار خط شکسته روند پیشرفت دانش آموز به تفکیک ماه به ماه

نرم افزار یک نمودار خط شکسته به تفکیک ماههای سال تحصیلی ( از مهر تا شهریور ) ارئه می دهد و روی آن روند صعودی یا نزولی و میزان نوسانات وضعیت دانش آموز در امتحانات را ارائه می دهد.

8) ثبت غایبین امروز و روزهای دیگر

غایبین امروز را مشخص کنید و سپس انتخاب کنید که اعلان غیبت برای اولیا ایمیل شود یا پیامک شود یا هر دو عمل اتفاق بیفتد.یا فقط در سیستم ثبت شود.

9)  ثبت دروس و کتابهای درسی

مدرس می تواند کتابهای درسی  خود را با نام ،تعداد صفحات،تعداد ماههای تدریس و همچنین ماه شروع تدریس را ثبت کند نرم افزار به صورت خودکار محتوای کتاب را برای تدریس بودجه بندی می کند.

10) آیتم های شایستگی های عمومی و ثبت موارد مربوط به آن

مدرس در این قسمت می تواند آیتم های تربیتی و اخلاقی و آموزشی را جهت ارزشیابی وارد کند.آیتم هایی مثل حضور به موقع ،اهتمام در انجام تکالیف ، رعایت نظافت شخصی ، مسئولیت پذیری ، مشارکت گروهی ، کتابخوانی و .....

11 ) ثبت برنامه هفتگی

مدرس می تواند برنامه ی  هفتگی دروس را ثبت نماید سپس آن را در جدولی مشاهده نماید همچنین می تواند این جدول برنامه هفتگی را در دستگاه خود با پسوند (html) ذخیره کند و سپس به تعداد دانش آموزان به وسیله ی پرینتر چاپ نماید.

12 ) ثبت جلسات با اولیا

مدرس می تواند جلساتی را که برای اولیا برگزار می کند با ذکر جزئیاتی همچون موضوع جلسه ، ساعت و محل برگزاری و تعداد حاضرین در جلسه و ثبت اولیای حاضر و غایب در جلسه

13 ) ثبت حضور ولی دانش آموز  ( انفرادی )

گاهی اوقات اولیای دانش آموز جهت بررسی وضعیت تحصیلی و تربیتی فرزندانشان در مدرسه حضور می یابند شما می توانید این موارد را در نرم افزار ثبت کنید.

14 ) یادداشت های مدرس

یادداشت های خود را با ثبت موضوع و توضیحات و زمان ثبت کنید تا فراموش نکنید.

15 ) بارم شمار کمی

16 ) میانگین گیر توصیفی


17 ) ارسال تکالیف و نمونه سوال و پیک آدینه و .... به دانش آموزان در نسخه 1.2

در نسخه ی جدید ابزاری اضافه شده تحت عنوان ( اطلاع رسانی ) که در صفحه ی لیست فراگیران است .از طریق آن می توانید تعدادی از دانش آموزان یا همه ی آنها را انتخاب و برای آنها ایمیل گروهی بفرستید و یک فایل Word یا PDF و فشرده یا تصویر ارسال کنید که می تواند این فایل یک نمونه سوال یا تکلیف و یا هرچیزی باشد.

18 ) ارسال پیامک گروهی با متن دلخواه به همه ی دانش آموزان یا گروهی از آنها در نسخه 1.2

شما می توانید از طریق ابزار اطلاع رسانی به همه یا تعدادی از دانش آموزان که انتخاب کرده اید پیامک بفرستید و متن پیامک کاملا اختیاری و توسط شما وارد میشود.



به مدت 20 روز نسخه ی آزمایشی آن را می توانید با تمامی امکانات استفاده کنید


و امکانات دیگری که اضافه خواهد شد.


دانلود کتابچه آموزش استفاده از نرم افزار معلم یار

لینک دوم کتابچه ی آموزش 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۲